"Школа – це тонкий і чутливий музичний інструмент,

який творить мелодію людської гармонії, що впливає на думку кожного вихованця,

але творить лише тоді, коли цей інструмент добре настроєний".

В. Сухомлинський

    Навчально-виховний процес у спеціальній школі здійснюється відповідно до робочих навчальних планів, розроблених закладом на основі типових навчальних планів, затверджених Міністерством освіти і науки України та річного плану роботи.

    Спеціальна школа здійснює навчально-виховний процес за денною формою навчання на українській мові за п’ятиденним навчальним тижнем.

    Навчальний рік починається у День знань - 1 Вересня. Навчальний рік поділяється на 2 семестри, його тривалість обумовлюється часом виконання навчальних програм з усіх предметів.

    Нормативна наповнюваність класів - 12 учнів. Тривалість уроків у спеціальній школі становить: у 1 класі – 35 хвилин, у 2-4 класах – 40 хвилин, у 5-10 класах – 45 хвилин.

    Навчально-виховний процес у спеціальній школі має корекційну спрямованість. Завдяки індивідуальному та диференційованому підходу створюються умови для подолання порушень психофізичного розвитку дитини, засвоєння учнями програмового матеріалу, розвитку їх здібностей, професійно-трудової підготовки, подальшої соціалізації.

    Трудове навчання учнів організовується на базі навчально-виробничих майстерень та навчально-дослідних ділянок з урахуванням психофізичних, індивідуальних особливостей та можливостей учнів з особливими освітніми потребами.

    Відповідно до типових навчальних планів у спеціальній школі проводиться корекційно-розвиткова робота з предметно-практичного навчання. Так, педпрацівники організовують роботу гуртків за інтересами відповідно до здібностей і можливостей вихованців, проводять реабілітаційно-коригуючі заняття з соціально-побутового орієнтування, ритміки, ЛФК та розвитку мовлення, дбають про повноцінний розвиток дитини.